BENCHMARKİNG Kıyaslama tekniği (Benchmarking) en basit şekliyle, ölçülebilen ve gözlemlenebilen her şeyin kıyaslama çalışmasına temel olabileceğinden hareketle, en iyi uygulamaların genus Araştırılması ve işletmelere uyarlanması süreci olgenus arrack burnımlanmaktadır. Benchmarking için işletmelerin hedefleri doğrultusunda farklı tanımlamalar bunkerılabilmektedir. suntanımlamalardaki önemli nokta, benchmarking’in bir “yönetim tekniği” ya da “yönetsel genus Araç” olarak ele alınması gerekliliğidir.
Benchmarking, hızla değişen rekabet koşullarında kaliteyi sağlamak, süreçleri iyileştirmek, müşteri memnuniyetini, işletme performansını ve rekabet edebilme gücünü prowesstırmak için öğrenmenin ve gelişmenin sonsuz süreçler olduğunun bilincine varıp, kendi işletmemizi diğer işletmelerle sektör farkı gözetmeksizin kıyaslayarak taklide yer vermeden, yaratıcılık katarak en iyi uygulamaları kendi işletmemizin şartlarına, yapısına, amaç ve kültürüne göre uyarlamamızı öngören ve sürekli yenilenen yönetsel bir araçtır. Benchmarking, rekabet edebilme gücünü artı rmak, müşteri tatmini sağlama! k, yeni fikirler edinmek, hedef belirlemek, işletme performansını artırmak vestratejik planlama yapmak gibi amaçlara hizmet eden bir araçtır. Bu yönetsel aracı kullanmanın öncelikli amacı, “rekabet üstünlüğü” elde etmektir. Firmaların çok...If you want to experience a just essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment